Regulamin Szkolenia
Projektowanie wyrobów medycznych- od pomysłu do wdrożenia
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa warunki realizacji i zasady udziału w szkoleniu pt. „Projektowanie wyrobów medycznych - od pomysłu do wdrożenia” dalej zwane: „Szkoleniem”.
- Organizatorami Szkolenia są:
- Uniwersytet Medyczny w Lublinie (Centrum Transferu Wiedzy),
- Open Labotec sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy,
- Fundacja PACTT z siedzibą w Warszawie,
dalej łącznie zwani „Organizatorem”.
- Szkolenie odbędzie się w systemie stacjonarnym. Organizator powiadomi uczestników o dokładnym miejscu Szkolenia nie później niż 10 dni przed zaplanowanym terminem rozpoczęcia szkolenia. Informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej wydarzenia.
- Szkolenie odbędzie się w dniu 26 listopada 2021 r., językiem Szkolenia jest język polski.
- Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa
w Szkoleniu i obowiązują wszystkich Uczestników.
- Przesłanie do Organizatora zgłoszenia uczestnictwa w Szkoleniu jest równoznaczne
z zaakceptowaniem przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu.
- Z ważnej przyczyny wskazanej w Regulaminie Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w Regulaminie lub Programie Szkolenia oraz prawo do zmiany terminu Szkolenia lub jego odwołania.
- W szczególności Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Szkolenia W szczególności Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych, w szczególności w przypadku, gdyby jego przeprowadzenie było niemożliwe lub utrudnione z powodów związanych z obowiązującymi środkami mającymi na celu zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie COVID-19 (koronawirusa).
- W przypadku odwołania Szkolenia Organizator zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić o tym fakcie zarejestrowanych Uczestników pocztą elektroniczną.
II WARUNKI UCZESTNICTWA
- Uczestnikiem Szkolenia może być pracownik kadry badawczo – naukowej, przedstawiciel centrów transferu technologii z Porozumienia Akademickich Centrów Transferu Technologii (PACTT).
- Liczba Uczestników jest ograniczona do 40 osób. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszenia.
- Warunkiem uzyskania statusu Uczestnika Szkolenia jest łączne spełnienie poniższych warunków:
- zgłoszenie uczestnictwa za pośrednictwem elektronicznego formularza rejestracyjnego, którego adres został udostępniony na stronie internetowej: szkolenie.pactt.pl poprzez podanie odpowiednich danych, zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu oraz kliknięcie na aplet „zgłoś udział” lub „zostań uczestnikiem”;
- otrzymanie od Organizatora wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną
z potwierdzeniem rejestracji.
- W przypadku braku informacji potwierdzającej rejestrację w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia uczestnictwa, należy skontaktować się z Organizatorem poprzez przesłanie stosownej informacji za pomocą formularza na stronie internetowej: http://szkolenie.pactt.pl/kontakt
- Organizator może wysłać Uczestnikowi przypomnienie o nadchodzącym szkoleniu najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem Szkolenia.
III ZASADY SZKOLENIA
- Termin zgłaszania uczestnictwa w Szkoleniu upływa w dniu 11.2021 r.
Po tym terminie rejestracja online będzie niedostępna, chyba że Organizator przedłuży termin rejestracji. Organizator zastrzega sobie możliwość skrócenia terminu rejestracji w razie wyczerpania limitu Uczestników Szkolenia.
- Organizator ustala program Szkolenia oraz ma prawo dokonywania w nim zmian.
- Organizator zapewni miejsce szkolenia, a także ewentualne materiały promocyjne i szkoleniowe.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kosztów udziału Uczestnika w Szkoleniu, w szczególności nie zwraca żadnych kosztów poniesionych w związku z udziałem w Szkoleniu lub wynikłych ze zmiany terminu lub odwołania Szkolenia.
- Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu, zasad społecznych, instrukcji oraz poleceń organizacyjno-technicznych
- Uczestnik Szkolenia, w celu brania czynnego udziału w zajęciach warsztatowych, powinien dysponować własnym laptopem.
IV PŁATNOŚCI
Udział w Szkoleniu jest bezpłatny. Organizator nie pokrywa kosztów uczestnictwa w szkoleniu, w szczególności kosztów dojazdu na miejsce szkolenia.
V REZYGNACJA Z UDZIAŁU W SZKOLENIU
Uczestnik, którego udział w Szkoleniu został potwierdzony, w celu rezygnacji powinien przesłać informację o rezygnacji za pośrednictwem formularza na stronie internetowej: http://szkolenia.pactt.pl/kontakt, nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia.
VI WIZERUNEK
- Uczestnik szkolenia wyraża zgodę na utrwalenie wizerunku oraz głosu podczas Szkolenia i późniejsze wykorzystanie tak utrwalonego wizerunku oraz głosu łącznie przez Organizatora, w celu i zakresie określonym poniżej. W tym zakresie Uczestnik wyraża także zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych.
- Wizerunek uczestnika utrwalony w formie zdjęć, nagrań wideo i audio-wideo, transmisję przez Internet, także online, w tym także opatrzony jego imieniem i nazwiskiem, w związku z udziałem w szkoleniu oraz jego promocją, może być przetwarzany przez Organizatora
(w tym utrwalany, wykorzystywany i rozpowszechniany) na stronach internetowych organizatorów oraz ich mediów (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn). Przetwarzanie obejmuje wszelkie formy publikacji wizerunku uczestnika, w szczególności w Internecie, na plakatach, ulotkach, broszurach i folderach. Wszelkie materiały, w tym wideo z udziałem uczestnika nie naruszają jego dóbr osobistych. Wizerunek może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania obrazu, kadrowania i kompozycji, bez obowiązku akceptacji produktu końcowego, lecz nie w formach obraźliwych lub ogólnie uznanych za nieetyczne. W związku z utrwalaniem i przetwarzaniem wizerunku uczestnikom nie przysługują roszczenia, w tym również o wynagrodzenie z tytułu wykorzystywania wizerunku dla wyżej wskazanych potrzeb Organizatora.
- Uczestnik Szkolenia udziela na rzecz Organizatora niewyłącznej i nieodpłatnej licencji na korzystanie z jego wypowiedzi utrwalonych w trakcie Szkolenia, w tym oznaczaniu wypowiedzi jego imieniem i nazwiskiem, na następujących polach eksploatacji:
- w zakresie utrwalania i zwielokrotniania – wytwarzania, zapisu wszelkimi technikami w tym w szczególności: techniką zapisu magnetycznego, światłoczułą, audiowizualną, cyfrową, optyczną, komputerową niezależnie od formatu i nośnika, rozmiaru, formy i techniki;
- w zakresie rozpowszechniania – publiczne wyświetlenie, odtworzenie, a także publiczne udostępnienie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym w sieci internetowej i innych sieciach teleinformatycznych, multimedialnych i komputerowych, w szczególności w serwisie internetowym Organizatora.
- W związku z udzieleniem licencji - Uczestnik zapewnia, że korzystanie z jego wypowiedzi w przedstawionym zakresie nie będzie naruszać niczyich praw, w szczególności praw własności intelektualnej, oraz nie wymaga uzyskania jakiegokolwiek zezwolenia od osoby trzeciej.
VII OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Zgodnie z art. 13, 14 oraz art. 26 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) informujemy:
- Zgodnie z zawartą umową, niżej wymienione podmioty, jako Administratorzy danych osobowych oświadczają, że każdy z nich będzie przetwarzał dane osobowe:
- Uniwersytet Medyczny w Lublinie, adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1, NIP 712-010-69-11, REGON 000288716 (dalej: Uniwersytet),
- Open Labotec Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, adres: 85-704 Bydgoszcz, ul. Bydgoskich Przemysłowców 6, KRS: 000649724, REGON: 365959518, NIP: 554-2943692 (dalej: Spółka),
- Fundacja PACTT z siedzibą w Warszawie, adres: 03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19, lok. 31, KRS: 0000763225, REGON: 382457150, NIP: 1132992631 (dalej: Fundacja)
w celu przeprowadzeniu szkolenia pn.: „Projektowanie Wyrobów Medycznych, od pomysłu do wdrożenia”
- podmioty są współadministratorami w rozumieniu art. 26 RODO w stosunku do danych osobowych przetwarzanych w ramach realizacji wspólnego celu. Oznacza to, że wspólnie określają cele i sposoby przetwarzania danych osobowych:
- Uniwersytet – w zakresie realizacji wspólnego celu przetwarza dane osobowe konieczne do prowadzenia komunikacji z osobami zgłaszającymi swój udział w szkoleniu,
- Spółka - w zakresie realizacji wspólnego celu przetwarza dane osobowe wykładowców, którzy przeprowadzą merytoryczną część szkolenia i warsztaty, oraz dane uczestników konieczne do wystawienia i wydania uczestnikom certyfikatów potwierdzających udział w szkoleniu,
- Fundacja - w zakresie realizacji wspólnego celu przetwarza dane konieczne do publikacji informacji o szkoleniu i rejestracji zgłoszeń uczestników.
- Współadministratorzy informują, że zgromadzone dane będą przetwarzane z zachowaniem wymogów RODO. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji szkolenia, a także w celach statystycznych i archiwalnych, zaś wizerunek również w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i edukacyjnych na zasadach określonych w Regulaminie – w Rozdziale VI pkt. 1.
- Współadministratorzy ustanowili punkty kontaktowe
iod@umlub.pl dla Uniwersytetu,
iod@openlabotec.com dla Spółki,
pawel.platek@pactt.pl dla Fundacji
lub pisemnie na adres właściwego Administratora danych lub łącznie do wszystkich z nich.
- Dane osobowe są udostępniane przez Współadministratorów sobie nawzajem w ramach wspólnej realizacji celu, w zakresie niezbędnym do jego realizacji z zachowaniem zasady minimalizacji danych.
- Dane osobowe mogą być również udostępniane podmiotom uprawnionym z mocy prawa oraz podmiotom, z którym Współadministratorzy lub Współadministrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych lub podmiotom uprawnionym z mocy prawa do ich otrzymania.
- Dane osobowe będą przetwarzanie przez czas konieczny do osiągnięcia celów - ich podanie jest dobrowolne ale konieczne do osiągnięcia celu przetwarzania, w celu zawarcia i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w celu realizacji zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit e RODO) oraz na podstawie przepisów prawa obowiązujących każdego ze Współadministratorów (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
- Dane osobowe będą przetwarzane także na podstawie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w zakresie wskazanym w pkt VI Regulaminu. Osoba, której dane dotyczą ma w każdym czasie prawo do wycofania zgody, przy czym wycofanie zgody
na przetwarzanie danych osobowych nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody będą przetwarzane do czasu realizacji celu, w jakim zostały zebrane lub do czasu cofnięcia zgody, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
- Prawa osób, których dane dotyczą:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych;
- prawo do sprostowania swoich danych osobowych, a także ich usunięcia;
- prawo do ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
Pozostałe ustalenia dotyczące współadministrowania:
- Współadministratorzy zobowiązani są zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania Danych Osobowych poprzez wdrożenie określonych w Polityce bezpieczeństwa danych osobowych środków technicznych i organizacyjnych, adekwatnych do rodzaju Danych Osobowych oraz ryzyka naruszenia praw osób, których te dane dotyczą.
- Współadministratorzy ustalają, że w zakresie udzielania odpowiedzi na żądania osoby, której dane dotyczą, (w szczególności dotyczy to żądań i oświadczeń w zakresie prawa do informowania i przejrzystej komunikacji, dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu wobec przetwarzania) właściwy będzie Współadministrator, który otrzymał takie żądanie lub oświadczenie. W przypadku, gdy żądanie zostanie skierowane do wszystkich Współadministratorów, to wszyscy Współadministratorzy zobowiązani będą, każdy z osobna, do udzielenia ww. odpowiedzi, po wcześniejszym uzgodnieniu wspólnego stanowiska. Niezależnie od powyższego, Współadministratorzy są zobowiązani współpracować między sobą w zakresie udzielania odpowiedzi na żądania osoby, której dane dotyczą. W tym celu Współadministrator zobowiązany jest niezwłocznie poinformować drugiego i trzeciego Współadministratora o każdym żądaniu osoby uprawnionej w ramach wykonywania przez tę osobę praw wynikających z RODO oraz udzielać drugiemu Współadministratorowi wszelkich niezbędnych informacji w tym zakresie.
- Współadministratorzy ustalają, że w zakresie wywiązywania się przez Współadministratorów z obowiązków w zakresie zarządzania naruszeniami ochrony Danych Osobowych oraz ich zgłaszania do organu nadzoru oraz osoby, której dane dotyczą, właściwy będzie Współadministrator, który stwierdził naruszenie. W przypadku, gdy naruszenie zostanie stwierdzone przez wszystkich trzech Współadministratorów (np. gdy zostało zgłoszone trzem Współadministratorom), to właściwy do wykonania obowiązków określonych w art. 33 - 34 RODO będzie ten Współadministrator, z którego działania bądź zaniechania naruszenie wynikło. Niezależnie od powyższego, Współadministratorzy są zobowiązani współpracować między sobą w zakresie spełniania obowiązków określonych w art. 33 -34 RODO. W tym celu Współadministrator zobowiązany jest niezwłocznie poinformować drugiego Współadministratora o każdym stwierdzonym naruszeniu ochrony Danych Osobowych, podjętych w związku z naruszeniem krokach, treści zgłoszenia przekazanego organowi nadzorczemu w związku z naruszeniem oraz udzielić drugiemu Współadministratorowi wszelkich niezbędnych informacji w tym zakresie.
VIII POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Szkoleniu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.10.2021